.

Cykl spotkań z Wordem. Jak zautomatyzować swoją pracę w Wordzie - praktyczne szkolenie z Worda.

09.07.2020
18:00

MY IT i Poznań Biznes Partner zapraszają na ostatnie spotkanie z cylu spotkań online z Wordem. 

Ideą do zorganizowania darmowego cyklu szkoleniowego jest sytuacja w której się znaleźliśmy związana z epidemią koronawirusa. Celem akcji jest zwiększanie waszych kwalifikacji zawodowych tak aby móc stać się bardziej konkurencyjnym na rynku pracy.

Program szkolenia - planowane jest 4 dni szkolenia po 2 godzony zajęć dziennie - czas szkolenia może się wydłużyć ze względu na ilość zadawanych pytań dotyczących prezentowanych zagadnień.

Link do zapisów

Termin: 9 lipca 2020 - godzina 18:00 do 20:00

Trenerzy spotkania

Michał Nykiel trener MS Office oraz Office 365 wdrożeniowiec Office 365 Szkoleniowiec oraz wdrożeniowiec Office 365 oraz Windows Serwer. Specjalista MS Excel, MS Word, MS PowerPoint. Przeszkolił ponad 7000 osób, zrealizowanych ponad 15 tysięcy godzin szkoleniowych.

Program cyklu szkoleń z Wordem

Spotkanie 4

cześć zaawansowana

9 lipiec 2020 - godzina 18:00 do 20:00

Wyszukiwanie, podmiana tekstu - poznajemy możliwości znajdowania i zamieniania tekstu w dokumencie. Kiedy jest konieczność wyszukania tekstu w dokumencie, ręczne przeglądnie jest bardzo czasochłonne, tak samo jak podmiana tekstu w dokumencie. W tym celu wykorzystamy odpowiednie narzędzia Edytowania tekstu.

1. Układ strony - w tej części dowiemy się jak zmieniać ustawienia strony, np. orientację strony w pionie lub poziomie. rozmiar strony, ilość kolumn tekstu na stronie, marginesy. Jeżeli w jednym dokumencie mają znajdować się strony ustawione zarówno poziomo jak i pionowo, musimy użyć znaków podziału. Dowiemy się czym one są i jak je stosować.  Sprawdzimy, jak zostawić miejsce na oprawę dokumentu.

2. Korespondencja seryjna - jeżeli wysyłasz do klientów korespondencję, np. biuletyn, informator, zaproszenia, warto postarać się, aby były one spersonalizowane. W tym celu warto wykorzystać Korespondencję seryjną. W tej części sprawdzimy, jak drukować koperty i etykiety, jak przygotować korespondencję seryjną w której automatycznie będą wstawiane zwroty grzecznościowe lub inne informacje.

3. Recenzja dokumentu - zarządzając lub kontrolując pracę nad dokumentami, warto zapoznać się z możliwościami jakie dają nam narzędzia recenzji. W tym punkcie szkolenia dowiemy się jak posługiwać się sprawdzaniem pisowni i statystykami, jak prawidłowo wstawiać w dokument komentarze i notatki i za ich pomocą dokonywać swego rodzaju czatu wewnątrz dokumentu. Jeżeli nadzorujesz dokument, nad którym toczą się prace, zainteresują cię możliwości śledzenia zmian oraz ich późniejsze akceptowanie lub odrzucenie. Nauczymy się też porównywać różne wersje tego samego dokumentu.

4. Widok - tu dowiemy się jak otworzyć kilka razy ten sam dokument, jak przeglądać dokumenty obok siebie, jak porównać dokumenty między sobą, jak włączyć elementy pomocnicze na ekranie. Przetestujemy też sposoby zmiany powiększenia widoku strony.