Webinar: Możliwości dofinansowania wynagrodzeń dla pracowników i inne rozwiązania dla przedsiębiorców - Tarcza 1.0 i 2.0
Po tym, jak w ubiegłym tygodniu wszedł w życie pierwszy pakiet przepisów antykryzysowych ("Tarcza 1.0"), w weekend rząd przekazał do konsultacji kolejny pakiet zmian ("Tarcza 2.0"). Jednocześnie, wdrażamy dla Klientów instrumenty dostępne w Tarczy 1.0 - w ostatnim tygodniu złożyliśmy szereg wniosków o dofinansowanie wynagrodzeń. W efekcie, mamy sporo cennych doświadczeń, przemyśleń i praktycznych wskazówek w tym zakresie.
Chcąc wesprzeć Państwa w ograniczeniu negatywnych skutków wpływu epidemii koronawirusa na biznes, chcielibyśmy zaprosić Państwa na webinar, który odbędzie się w środę, 8 kwietnia o godzinie 13:00. W jego trakcie eksperci CRIDO skupią się na najnowszych zmianach oraz praktycznych aspektach związanych ze składaniem wniosków o dofinansowanie wynagrodzeń.
Podczas webinaru omówione zostaną takie zagadnienia jak:
- Dofinansowanie wynagrodzenia pracowników ze strony państwa - zasady, najczęściej pojawiające się pytania i wątpliwości oraz praktyczne wskazówki
- Zmiany w obszarze prawa pracy - nowe rozwiązania i uelastycznienie zasad
- Zwolnienie z ZUS i świadczenie postojowe - kto i jak może korzystać z tego rozwiązania
- Odroczenia płatności podatków - automatyczne, warunkowe i na wniosek
- Zwolnienie z podatku od nieruchomości i możliwości występowania z wnioskami o umorzenie opłaty z tytułu użytkowania wieczystego
Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.
Warunkiem dołączenia do webinaru jest wypełnienie formularza rejestracyjnego, znajdującego się na dole strony.
Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.
*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany maksymalnie godzinę przed rozpoczęciem webinaru. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:
- Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
- Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony
Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:
- Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii - najlepiej jednak przez stałe łącze;
- Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości - minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
- Jedna z dwóch nowoczesnych przeglądarek internetowych: Chrome lub Firefox. System nie jest dostępny w przypadku innych przeglądarek;
- Posiadanie głośnika lub słuchawek;
- Określenie indywidualnego nicka uczestnika wydarzenia, by w przypadku chęci zadawania pytania osobiście, nie zaś poprzez czat, możliwe było uruchomienie używania mikrofonu oraz kamery przez danego uczestnika.
Osoba kontaktowa:
Marta Sosnowicz
Mail:
Tel: