Tydzień Szkoleń z Marketingu
W ciągu zaledwie tygodnia możesz kompleksowo przeszkolić siebie i swoich pracowników z 6 tematów marketingowych. W tak krótkim czasie otrzymasz naprawdę zaawansowaną wiedzę.
Szkolenia prowadzi team MaxROY.com i Sprawny.Marketing, który współtworzą pierwsi certyfikowani trenerzy Google w Polsce. Każdy temat omawiany jest kompleksowo, trenerzy z e-marketingu szkolą już od 2004 r.
Tematy szkoleń:
- Google AdWords (prowadzą Tomasz Frontczak i Bart Berlinski) - na tym szkoleniu nauczysz się, jak skutecznie promować swoją firmę dzięki reklamom w wyszukiwarce Google
- Google AdWords PRO (prowadzi Tomasz Frontczak) - na tym szkoleniu dowiesz się, jak tworzyć reklamę m.in. na tysiącach stron będących w sieci partnerskiej Google, na YouTube czy na Gmailu.
- Pozycjonowanie i Link Building (prowadzi Bart Berlinski) - jak znaleźć się wysoko w wynikach organicznych Google? Z jakich narzędzi korzystać, żeby nasza strona była wysoko indeksowana przez Google? Samodzielne SEO jest dziś dostępne praktycznie dla każdego marketera - wystarczy być świadomym kilku czynników, znać odpowiednie narzędzia, i nic nie stoi na przeszkodzie, by zająć się tym procesem samodzielnie!
- Optimized Content Marketing (prowadzi Cezary Lech) - Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.
- Facebook Marketing + Facebook Ads (prowadzi Adrian Martinez) - z Facebooka w Polsce korzysta w tym momencie ponad 14 mln osób, a aż 71% z nich powraca tu każdego dnia! Nie możesz zignorować miejsca, z którego Twoi klienci codziennie aktywnie korzystają. Nie tylko korzystają, ale zostawiają też po sobie sporo śladów... Chcesz skierować reklamę do bardzo specyficznej grupy, np. do kobiet, które planują właśnie ślub i interesują się fitnessem i zdrowym odżywianiem? Żaden problem - nauczysz się tego na tym szkoleniu!
- Google Analytics (prowadzi Maciej Lewinski) - kim dokładnie są Twoi klienci? Kto odwiedza Twoją stronę internetową? Ile czasu na niej spędza? Skąd przychodzi? Tego wszystkiego dowiesz się na szkoleniu Macieja Lewińskiego!
- NOWOŚĆ: Google Analytics PRO (prowadzi Maciej Lewinski) - na szkoleniu poznasz zaawansowane możliwości wykorzystania Google Analytics oraz dowiesz się, jak bezpłatnym narzędziem poprawić skuteczność stron. Szkolenie Analytics masz już za sobą? Pora na zdobycie jeszcze bardziej zaawansowanej wiedzy, również z Google Tag Manager!
- Szkolenie z LinkedIn Marketing + SlideShare (poprowadzi Dagmara Pakulska) - na szkoleniu dowiesz się, jak budować w pełni profesjonalny profil na LinkedIn, jak prawidłowo prowadzić skuteczną komunikację (od codziennych wpisów, blogów po aktywność w grupach branżowych) oraz jak wykorzystać możliwości reklamowe LinkedIn.
Zobacz sprawnymarketing.pl/szkolenia/