Open University - Awatar Björk gościem Starego Browaru
Open University 11. edycji Art & Fashion Forum (AFF). AFF to najbardziej innowacyjne w Polsce wydarzenie ze świata mody i sztuki o międzynarodowym zasięgu. Art & Fashion Forum, które od 11 lat organizuje Stary Browar w Poznaniu, powstało z inspiracji Grażyny Kulczyk. Jest miejscem spotkań najbardziej kreatywnych umysłów ze świata mody, sztuki i nowych technologii. Tegorocznej edycji wydarzenia przyświeca hasło "AI - Cyber Creative", a program jest wyjątkowo bogaty. Oprócz warsztatów New School, otwartych spotkań z ekspertami, wystawy oraz targów New Market by TUTU elementem 11. edycji AFF jest wystawa "Björk Digital", której kulminacją będzie spotkanie z Awatarem Björk na żywo!
21.10.2017, "Szachownica"
11.00 - Powitanie, WP Onak, dyrektor artystyczny Art & Fashion Forum by Grażyna Kulczyk
i Magdalena Kowalak, Prezes spółki zarządzającej Starym Browarem
11.05 - E-commerce: now and in 5 years time, Aleksandra Kazimierska, współzałożycielka i CEO sellektor.com, Michał Szajbe, CTO i główny architekt silnika wyszukiwarki modowej sellektor.com
11.35 - Persistence & passion mixed with cyber life as a way to succeed, Jessica Mercedes Kirchner, autorka bloga o tematyce modowej i lifestylowej
12.10 - From vision to global recognized label, Natalia Maczek, współzałożycielka i właścicielka marki MISBHV
Being in cyber space
13.00 - Rozmowa z awatarem Björk z udziałem publiczności
Moderator: Piotr Metz, Trójka
Björk Digital "Why and How" ?
14.00 - Jak i dlaczego wystawa stała się rzeczywistością (z technologicznego i kreatywnego punktu widzenia). Rozmowa z twórcami wystawy Björk Digital
Moderator: Piotr Metz, Trójka
Uczestnicy: Marco Perry (sound), Andrew Melchior (VR)
Emotional data and wearable technologies
15.00 - Emotional data and wearable technologies, dr Aleksandra Przegalińska, filozofka, badaczka rozwoju nowych technologii i sztucznej inteligencji; MIT Center for Collective Intelligence/Uniwersytet Koźmińskiego
When digital meets luxury
16.00 - When digital meets luxury (Impact of AI on luxury product, Burberry case study), Agnieszka Pociecha, specjalistka w dziedzinie luksusowego rynku mody, obecnie Corporate Planning Manager Burberry, wykładowca London College of Fashion
Creative industry, will AI became our new way of creativity?
16.30 - Praktycy o wykorzystaniu AI w branży kreatywnej: jak zmienia ich zawód, rynek - perspektywa optymistyczna, czy pełna obaw?
Moderator: Karolina Sulej, Wysokie Obcasy/Wysokie Obcasy Extra
Uczestnicy panelu: Jeii Hong (współpracuje z luksusowymi markami sektorów modowych, beauty, life-style; pracowała dla Burberry i Stella McCartney jako Creative Service Director), Roma Gąsiorowska (aktorka i twórczyni artystyczno-edukacyjnej platformy W-Arte!), Karolina Pięch (projektantka mody, pracowała dla marki Alexander McQueen oraz tworzyła dla domu mody
Zobacz starybrowar5050.com/AFF/open-university/