Międzynarodowy savoir-vivre, zajecia prowadzone w języku angielskim przez native speakera
Cele:
- znajomość specyfiki kulturowej różnych krajów, również w kontekście biznesowym,
- umiejętność dostrzegania i reagowania na różnice wynikające z uwarunkowań kulturowych,
- umiejętność wykorzystania do efektywnej komunikacji z partnerami międzynarodowymi znajomości specyfiki społeczno-kulturalnej,
- znajomość savoir-vivre w sytuacjach biznesowych, szczególnie w kontekście międzynarodowym.
Korzyści:
Uczestnicy szkolenia wzbogacają wiedzę o praktyczne rozwiązania mające na celu ułatwienie komunikowania się z partnerami z różnych krajów. Ćwiczenie komunikacji nabiera pogłębionego wymiaru, dzięki wprowadzeniu istotnych informacji dotyczących społeczeństwa, kultury i biznesu w różnych krajach. Uczestnicy ćwiczą maksymalizowanie efektywności komunikacji i omijanie pułapek komunikacyjnych wynikających z różnorodności kulturowej. Praktyczne informacje przekazane podczas warsztatu zwiększają motywację do nawiązywania efektywnej komunikacji zarówno w najbliższym otoczeniu, jak i w innych kontaktach.
Oczekiwane efekty:
- zwiększenie poziomu umiejętności nawiązywania relacji z osobami "spoza kraju",
- zwiększenie poziomu elastyczności w sytuacjach komunikacji, szczególnie w aspekcie międzynarodowym,
- zwiększenie poziomu otwartości na kontakty międzynarodowe,
- zwiększenie poziomu znajomości savoir-vivre różnych krajów
- inspiracja do efektywnej komunikacji w zespołach i grupach łączących osoby z różnych krajów.
Zapisy: biuro@fitzgerald.pl tel.+48 664467081
Prowadzący: Derrick Fitzgerald, cena 70 zł/osoba