plakat

To już trzecia edycja Targów - imprezy mającej na celu biznesową konfrontację sztuki z odbiorcą. Targi to próba sprawdzenia, jakie reguły rządzą rynkiem, a przy okazji - prezentacja samodzielnych, nie wynikających wprost z dydaktyki, twórczych poszukiwań młodych artystów - studentów i niedawnych absolwentów Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Dla odbiorców - szansa na zakup oryginalnej, unikatowej pracy.

Organizatorzy wyrażają nadzieję, że dzięki Targom oswają nieco sztukę współczesną i zdobędą dla niej nowych odbiorców, a kontakt osobisty z artystą staje się swoistym zobowiązaniem dla kupującego do śledzenia działań twórcy również w obrębie sztuki niekomercyjnej.

Do udziału w trzeciej edycji Targów zgłosiło się 80 wystawców. Ich propozycje obejmują wszystkie dziedziny sztuki: od mody po malarstwo, grafikę, fotografię i rzeźbę.