foto

Czy przywództwa można się nauczyć? Debata kreatywna z Vadimem Makarenko w Concordia Design

23.10.2013
15:00

Czy tego, jak być liderem, można się nauczyć? Czy fotele prezesów globalnych korporacji, szefów międzynarodowych organizacji, premierów i prezydentów państw okupują dziś właściwi ludzie? Czy wiedzą na czym polega prawdziwe przywództwo i jakich liderów potrzebuje dzisiejszy świat? Odpowiedzi na te pytania ma zamiar udzielić Vadim Makarenko- autor wydanej właśnie książki "Zawód: zwycięzca".

Przez ostatnie kilka miesięcy odpowiedzi szukał m.in. w Nowym Jorku, Dolinie Krzemowej, Moskwie, Tel Awiwie i Poznaniu. Rozmawiał z ludźmi, którzy wygrali w starciu z kryzysem. Którzy swoimi ideami zarazili świat. Którzy pomagają rządzącym zrozumieć wyzwania współczesności. Którzy nie bali się zainwestować w rewolucyjne pomysły, a dziś zbierają owoce globalnego sukcesu. Wśród jego bohaterów są: Marissa Mayer, jedna z twórczyń Google'a, obecnie prezes Yahoo; Terry Leahy, który zmienił sieć sklepów Tesco w globalną korporację; Richard Plepler, prezes HBO, jednej z najbardziej innowacyjnych telewizji świata; guru psychologii społecznej Philip Zimbardo; Josh Tyrangiel, redaktor naczelny "Bloomberg Businessweek", Arkadij Wołoż, który stworzył największą wyszukiwarkę internetową w Rosji oraz Piotr Voelkel, właśccel meblowej grupy Vox. Efekty  tych spotkań i płynące z nich wnioski będzie można poznać 23 paźdzernika w Concordia Design podczas debaty kreatywnej, którą poprowadzi Vadim Makarenko.

Cena: 159 zł + 23% VAT

Pewnie nie raz zadawałeś sobie pytanie: jak robią to inni? Jak sprawiają, że ludzie chcą z nimi pracować? Jak liderzy pracują albo powinni pracować nad samymi sobą? Podczas naszego spotkania będziesz mógł poznać, jak robią to szefowie innowacyjnych firm za granicą i w Polsce. Zyskasz poczucie dające się w uproszczeniu określić jako "nie jesteś sam".

Vadim Makarenko -
znany dziennikarz działu gospodarczego "Gazety Wyborczej", autor wywiadów z praktykami i teoretykami światowego biznesu, w tym Nevillem Isdellem (byłym prezesem Coca-Coli), Joe Rosparsem (byłym szefem internetowej kampanii wyborczej Baracka Obamy), Richardem Pleplerem (prezesem HBO) oraz Terrym Leahym (byłym prezesem Tesco).
Autor książek "Zawód: zwycięzca" (Agora 2013) o przywództwie w biznesie oraz "Tajne służby kapitalizmu" (Znak 2008) o badaniach rynku.
Absolwent wydziału dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego oraz journalist fellow of the Reuters Institute for the Study of Journalism na Uniwersytecie Oksfordzkim (2013).

CZYM JEST DEBATA KREATYWNA?
Program debaty opiera się na przekonaniu, że kreatywność to działanie, które prowadzi do tworzenia nowych i wartościowych rzeczy. Jest to wykład  obudowany dodatkowo warsztatami dla uczestników, którzy wyjdą ze spotkania z pomysłami na konkretne działania. Każda debata to energetyczna dawka wiedzy, inspiracji i kreatywnych pomysłów do nowych działań!

FORMUŁA DEBATY KREATYWNEJ
Warsztaty, wykład i dyskusja -  to te elementy prowadzą do pożądanego efektu w postaci zdobycia nowej wiedzy i wypracowania pomysłów na konkretne działania.
 Program debaty z Vadimem Makarenko:

  • Podział na grupy, krótkie ćwiczenie integracyjne (15 min.)
  • Zespołowa praca warsztatowa na zadany temat  (15 min.)
  • Wykład (60 min.) Nowy Jork, Londyn, Moskwa, Tel Awiw. Wielkie koncerny obracające wielkimi pieniędzmi i niezwykłe innowacje. Czy to możliwe, że tym wszystkim kierują zwyczajni ludzie? Jak najbardziej. Co ich łączy?
  • Zła wiadomość: przywództwa nie da się nauczyć.
  • Dobra wiadomość: można stać się lepszym liderem.
  • Dobrzy liderzy, których poznałem. Kim są?
  • Jak wygrywają?
  • Dyskusja na temat wykładu (30 min.)
  • Praca warsztatowa - analiza zadań (15 min.)
  • Podsumowanie tematu (15 min.)


Zapisy: info@concordiadesign.pl

Zobacz www.concordiadesign.pl