logo

Temat: Marketing w mediach społecznościowych. Wybór czy
konieczność?

Podczas majowego spotkania Klubu Kobiet Przedsiębiorczych uczestniczki dowiedzą się, dla jakich podmiotów social media mogą być "żyłą złota", a dla kogo będą tylko nieprzemyślanym działaniem opartym o rynkową modę.
Aby zapisać się na spotkanie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem tutaj
Wcześniejsza rejestracje jest konieczna ze względu na duże
zainteresowanie i ograniczoną liczbę miejsc (spotkania mają kameralnych charakter, bierze w nich udział około 35 osób).

Bartłomiej Rak - w branży interaktywnej reprezentuje jedno z pierwszych pokoleń, które dorastało z internetem, a jednocześnie pamięta jego początki w Polsce - generacja Y. Posiada kierunkowe wykształcenie (Informatyka Stosowana - UJ i Marketing Internetowy - SGH). Pierwsze kroki stawiał w Zespole ds. Internetu
ING Banku Śląskiego. Następnie przeszedł na drugą stronę marketingowej barykady i zajmował się wirtualnym światem Second Life oraz tworzył agencję interaktywną Someday Interactive (w portfolio m.in.: ING Bank Śląski, Cisowianka czy YTONG/Silka). Specjalizuje się w zarządzaniu projektami internetowymi i social media. Współprowadzi dom konsultingowy Socjomania Sp. z o.o., w ramach którego tworzy strategie i edukuje z zakresu działań w internecie. Wśród uczestników szkoleń Socjomanii pojawili się przedstawiciele takich marek jak: PKP Energetyka, Ringier Axel Springer, Ministerstwo Gospodarki, WOŚP czy UM Gdynia. Prowadzi zajęcia z mediów społecznościowych na Akademii Leona Koźmińskiego, AGH, WSE oraz WSB. Autor artykułów o social media marketingu, które ukazały się w Marketingu w Praktyce, Hotelarzu, Marketerze+ oraz Magazynie
Spectrum. Zafascynowany internetem i prawie uzależniony od komunikacji za jego pośrednictwem.
Socjomania to spółka konsultingowo-szkoleniowa realizująca usługi doradztwa i edukacji z dziedziny szeroko pojętego marketingu w mediach społecznościowych. Istnieje od 2009 roku, najpierw znana jako blog szerzący rzetelną wiedzę pomagającą zrozumieć internet i wykorzystywać go w innowacyjny sposób. Kolejnym krokiem
były szkolenia propagujące wiedzę z marketingu internetowego i mediów społecznościowych, które cieszą się
dużą popularnością. Firma ma za sobą ponad 70 szkoleń z social media, zarówno otwartych, jak i dedykowanych dla blisko 300 osób i firm. Z jej wiedzy i doświadczenia korzystają zarówno małe
przedsiębiorstwa, jak i znane marki, jak: Grupa ITI, PKP Energetyka, Wosana, WOX, Tygodnik Polityka, Sage Polska, Ziaja, RTV euro AGD, nazwa.pl. Zaufały im także instytucje państwowe: Ministerstwo Gospodarki, Uniwersytet Warszawski oraz organizacje pożytku publicznego, jak Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. W
tym roku Socjomania zrealizuje również pierwsze szkolenia w Londynie.

Zobacz www.klubkp.pl/