
Trendy 2013
Pięć najważniejszych trendów na 2013 rok według Hatalskiej.
Natalia Hatalska od lat działa w branży mediowo-reklamowej, a od 2008 roku prowadzi bloga o tematyce marketingowej w Polsce. Nieustannie śledzi nowości w marketingu, wyłapuje najlepsze kampanie reklamowe i PR'owe, przytacza najbardziej (i najmniej) udane kampanie ze świata i ogólnie jest skarbnicą wiedzy. Jest też jurorką w wielu konkursach branżowych, pisze artykuły i felietony do wielu czasopism oraz publikuje własne raporty.
Jednym z nich jest właśnie wydawany już od dwóch lat TRENDBOOK. Na początku kwietnia ukaże się trzecia edycja zapowiadająca trendy na 2013 rok.
Na spotkaniu w Concordia Design:
"Świat, w którym żyjemy, jest inny od tego, w którym żyliśmy jeszcze w zeszłym roku. Nazywany jest światem hybrydowym, bo tak naprawdę trudno wskazać, gdzie przebiega granica między światem online i offline.
W swoim wystąpieniu opowiem o pięciu najważniejszych trendach, z którymi zmierzymy się jeszcze w tym roku, m.in.:
- o internecie rzeczy
- o humanizacji maszyn
- o ogromnej potrzebie mierzenia każdej ludzkiej aktywności (quantified myself).
Spróbuję także odpowiedzieć na pytania, co znaczą słowa cloaking i phygital oraz czym są spowodowane te zjawiska i jakie niosą ze sobą konsekwencje (dla konsumentów i marketerów). Wreszcie spróbuję wskazać - jak trendy te można wykorzystać marketingowo, w różnych branżach".
Cena udziału w spotkaniu z Natalią Hatalską: 149 zł brutto.
Zobacz www.concordiadesign.pl