Fundacja Obserwatorium Zarządzania jest instytucją otoczenia biznesu (IOB), zajmującą się problemami przedsiębiorczości, wdrażania innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu.
W ramach działań Obserwatorium realizowane są stałe autorskie programy badawczo - rozwojowe poświęcone strategii prowadzenia biznesu, wykorzystania nowoczesnych form zarządzania, rynku pracy, technologii ICT, dostępu do kapitału dla MSP.
Zapraszamy na warsztaty!
13:30 - 14:00
- Generowanie ruchu część 1- zakup mediów i programy afiliacyjne
Prowadzenie dynamicznych akcji marketingowych w internecie wymaga od marketingowca zapewnienia odpowiedniej liczby użytkowników z zakładanej grupy docelowej, którzy odwiedzą stronę WWW danej akcji promocyjnej tzw. "landing page". Wymaga to zarówno dobrego przygotowania nośników kampanii (banerów czy mailingów), a celem jest odpowiednia konwersja czyli klikalność. Koszt osiągnięcia odpowiedniego zasięgu, czyli dotarcia do oczekiwanej liczby klientów, zależy w dużej mierze od wyboru modelu reklamowego (CPM, CPC, CPA). Ich dobór ma diametralny wpływ na cele oraz prowadzenie kampanii marketingowej.
Michał Hejka, Afilo
14:00 - 14:30
- Generowanie ruchu część 2 - umowy i modele rozliczeniowe w SEO
Wielu przedsiębiorców zastanawia się skąd się bierze magia rozliczeń za usługi pozycjonowania. W trakcie prelekcji zostaną przedstawione popularne modele rozliczeniowe stosowane w umowach o pozycjonowanie oraz wyłuszczone zostaną zapisy na które należy zwrócić szczególną uwagę. przykłady zostaną oparte o rzeczywiste umowy i realne stawki.
Jarosłąw Siekierski, Fundacja Obserwatoirium Zarządzania