foto

Konferencja poświęcona strategicznej roli HR w procesach zarządzania w organizacji.

  • Czym się różni mentoring od coachingu?
  • Jak sprawić, żeby pracownicy czuli się dumni z sukcesów firmy?
  • Jak działy HR mogą wpływać na zmniejszenie rotacji w firmie?
  • Czy dzisiejsi menedżerowie potrafią zarządzać tak, jak wielcy wodzowie i przywódcy wielkich wypraw?
  • Karierowy fanpage na facebooku - jak go stworzyć i dlaczego warto?
  • Jak wykorzystać potencjał osób długotrwale bezrobotnych?

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań udzielą wybitni eksperci reprezentujący różnorodne branże oraz uznani praktycy HR wywodzących się z różnych kultur organizacyjnych już 21 listopada w hotelu Andersia przy pl. Andersa 3 w Poznaniu.

Podczas planowanych 8 sesji tematycznych zaproszeni eksperci przedstawią nie tylko najlepsze praktyki zarządzania, najnowsze trendy i także prognozy, ale też wyzwania, z jakimi przyjdzie się zmierzyć w 2013 roku decydentom HR. Poznańska edycja konferencji będzie poświęcona przywództwu, mentoringowi, umiejętnemu wykorzystaniu potencjału bezrobotnych, motywacji pracowników, wskazaniu drogi środka działom HR oraz mediom społecznościowym, które wspierają działania HR.

Uczestnicy poznańskiej edycji "Wyzwań HR" będą mieli okazję posłuchać Joanny Malinowskiej-Parzydło z Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu (była dyrektor HR w TVN), która opowie o mentoringu - skutecznej metodzie rozwoju ludzi. O działaniach podejmowanych przez dzisiejsze działy HR opowie Dominika Ludwiczak z firmy Sage. O mediach społecznościowych wspierających działania HR opowiedzą Joanna Paulińska z Carlsberga oraz Daria Siwka z BardzoHR. Marek Raczyński z Lidl podzieli się wiedzą jak budować identyfikację pracownika z firmą. Ewa Przybylska i Eryk Kurkowski z firmy Ingeus o wartościach jakie mogą wnieść do firmy osoby długo niepracujące. Szymon Kudła z Centrum Szkoleniowego JET powie, w jaki sposób menedżer może stać się odpowiedzialnym liderem. Izabela Bartnicka oraz Urszula Zając-Pałdyna z Grupy Pracuj Solutions zaprezentują przykłady działań z zakresu komunikacji wewnętrznej, motywowania pracowników i CSR, które miały bezpośrednie przełożenie na zajęcie przez Grupę Pracuj w 2011 i 2012 roku czołowych miejsc w badaniu Najlepsi Pracodawcy AON Hewitt.

Więcej www.wyzwaniaHR.pl