Internetowa rewolucja

17.04.2012
14:00

Internetowa Rewolucja to akcja edukacyjna skierowana do małych i średnich firm, które nie są obecne w internecie. Jej organizatorami są Google, home.pl i PKPP Lewiatan, a patronat nad nią objęło Ministerstwo Gospodarki.

Od października 2010 r. Internetowa Rewolucja odwiedziła 23 miasta. W pięciu z nich - Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu i Gliwicach, odbyły się Dni Internetowej Rewolucji, całodniowe wydarzenia, w ramach których przedsiębiorcy mogli wziąć udział w darmowych szkoleniach na temat obecności w internecie. Każde ze spotkań odwiedziło około tysiąca osób. W maju 2011 r. Internetowa Rewolucja wyruszyła specjalną ciężarówką w większą trasę po Polsce i odwiedziła aż 18 miast -- Białystok, Olsztyn, Elbląg, Koszalin, Szczecin, Zieloną Górę, Bydgoszcz, Toruń, Płock, Łódź, Radom, Lublin, Kielce, Częstochowę, Opole, Katowice, Bielsko-Białą i Rzeszów. W bezpłatnych szkoleniach w tych miastach wzięło udział ponad 2,5 tys. przedsiębiorców. Łącznie w szkoleniach Internetowej Rewolucji wzięło udział już ponad 7,5 tys. osób.

TYM RAZEM SPECJALIŚCI Z INTERNETOWEJ REWOLUCJI ODWIEDZĄ TARGI PRZEDSIEBIORCZOŚCI

ZAPRASZAMY NA DWA WARSZTATY

14:00 - 15:15

Wszystko, co warto wiedzieć o reklamie internetowej - wprowadzenie do tematyki reklamy on-line, zalety narzędzi reklamy internetowej, w tym Google AdWords

15:15 - 16:30

Najważniejsze aspekty optymalizacji stron internetowych - jak powinna być zbudowana dobra strona internetowa, podstawowe zagadnienia architektury witryny, użyteczność strony www dla klienta i konwencje w jej budowie