Przyłącz się, pochód pluszaków trwa!
Poznań, 17 listopada 2010 roku - Sezon przedświąteczny zbliża sie wielkimi krokami, a wraz z nim coroczna Kampania IKEA Soft Toys. Z każdej pluszowej zabawki i książeczki dla dzieci opowiadającej o pluszakach sprzedanej w sklepie IKEA od 2 listopada do 24 grudnia, IKEA Social Initiative przekaże 1 euro na rzecz projektów UNICEF i Save the Children, by wspierać edukację dzieci w trudnej sytuacji życiowej.
Dodatkowo, kolejny rok z rzędu proponujemy swoim klientom, przekazanie wsparcia również polskim dzieciom. Każdy może kupić pluszaka w sklepie IKEA i wrzucić go do specjalnej urny ustawionej za kasami. Zabawki za naszym pośrednictwem trafią do dzieci z dziecięcego szpitala przy ul. Krysiewicza w Poznaniu. Ponadto klienci, którzy zakupią pluszaki dla dzieci w Polsce, wesprą jednocześnie globalną kampanię.
W IKEA wierzymy, że wszystkie dzieci powinny mieć dostęp do edukacji na wysokim poziomie. Szacuje się, że 72 miliony dzieci na całym świecie są pozbawione tego prawa - mówi Karolina Surdyk, Local Marketing Manager w poznańskim sklepie IKEA.
Projekty UNICEF i Save the Children dążą do poprawy poziomu nauczania najbardziej potrzebujących dzieci. Edukacja jest jedną z najlepszych inwestycji w rozwój dzieci i stwarza możliwości, które mają wpływ na przyszłe pokolenia.
1 euro wystarczy, by zapewnić pięciorgu dzieciom książki i długopisy. Oznacza to, że z ponad 300 sklepami IKEA i wieloma milionami naszych klientów, którzy przyłączą się do akcji wspierającej edukację dzieci, możemy zrobić naprawdę dużo! - dodaje Karolina Surdyk.
Od 2003 roku Kampania Soft Toys zebrała sumę 23,7 milionów euro, pomagając ośmiu milionom potrzebujących dzieci.
W tym roku razem z naszymi klientami, mamy nadzieję zgromadzić 10 milionów euro. Dlatego zachęcamy do umieszczenia pluszaków i książeczki dla dzieci z IKEA na liście zakupów świątecznych - podsumowuje Karolina Surdyk.