Konferencja międzynarodowa Global Sales Science Institute (GSSI)

16.06 – 18.06.2010

Konferencja Global Sales Science Institute (GSSI, www.salesscience.org ) jest cyklicznie organizowanym spotkaniem osób zajmujących się problematyką zarządzania sprzedażą w wymiarze praktycznym, naukowym oraz edukacyjnym. Tematyka tegorocznej konferencji koncentruje się na zagadnieniach pomiaru i rozwoju sprzedaży w obszarze praktyki gospodarczej ,edukacji oraz badań naukowych.

Organizatorzy Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu wspólnie z Uniwersytetem Stanowym Kennesaw 4.

Tegoroczna, czwarta już edycja organizowana jest w Poznaniu. Wcześniejsze konferencje w Helsinkach (2007), Atenach (2008) oraz Clermont-Ferrand (2009) zgromadziły naukowców i praktyków z 5 kontynentów. W ramach tegorocznej konferencji, której temat przewodni związany jest z pomiarem i rozwojem sprzedaży ("Advancing Sales: measuring and refining for sales research, education and practice") odbędą się 3 bloki:
1. Specjalny blok w języku polskim, w trakcie którego omawiane będą wyzwania związane z zarządzaniem służbami sprzedaży i relacjami z klientami. W trakcie tego bloku zaprezentowane zostaną wyniki unikatowych badań dotyczących wpływu programów lojalnościowych na krótko- i długoterminowe wyniki sprzedaży.
2. Blok anglojęzyczny poświęcony 6 obszarom zarządzania sprzedażą, w trakcie którego rozmawiać będziemy o skuteczności i efektywności sprzedaży w ujęciu międzynarodowym i globalnym. Na specjalnej sesji omówiony zostanie międzynarodowy standard badań sprzedaży, którego wyniki dadzą menedżerom możliwość porównania skuteczności i efektywności sprzedaży w różnych krajach.
3. Blok organizacji Global Sales Science Institute dotyczący współpracy międzynarodowej osób i instytucji dla których kluczowy jest rozwój wiedzy i kompetencji wzakresie zarządzania sprzedażą.
Swój udział w konferencji potwierdzili przedstawiciele czołowych ośrodków akademickich zajmujących się sprzedażą,w tym ze Stanów Zjednoczonych, Australii, Austrii, Niemiec, Włoch, Francji, Grecji i Wielkiej Brytanii.
Wykłady specjalne poprowadzą Howard Stevens (CEO, Chally Group, USA), John Riggs (Vice President, Global Contracting and Pricing Integrity, Critical Care Biotech Pharmaceuticals, USA), Alan Timothy (Chief Scientist, Profile Analysis, i-snapshot, UK).

Więcej informacji na www.gssi2010.org