"Challenges for Communication Management and Public Relationsions in International Mergers and Acquisitions" - Międzynarodowe fuzje i przejęcia - wyzwania dla zarządzania komunikowaniem i public relations.

Celem konferencji EconPR 2010 "Challenges for Communication Management and Public Relationsions in International Mergers and Acquisitions" jest pokazanie związków między teorią PR i praktyką biznesu, szczególnie na poziomie operacyjnym i finansowym. Temat ten, zaniedbywany w mainstreamowym nurcie badań oraz procesie nauczania, ma doniosłe znaczenie w procesie łączenia firm. Nieefektywne komunikowanie może zamienić każdą obiecującą transakcję w prawdziwą katastrofę.

Strategicznym Partnerem EconPR jest firma Kulczyk Investments. Wśród gości specjalnych znajdują się dr Andrzej Byrt, prezes MTP oraz Piotr Kociołek, Partner Zarządzający DBM Poland.

O korzyściach związanych z zarządzaniem informacją podczas fuzji i przejęć będą mówić goście z 4 kontynentów, m.in. David McKie (Nowa Zelandia), Anne - Marie Soederberg, Martine Cardel Gersten (Dania), Toni Muzi Falconi (Włochy), Peter Szyszka (Austria) czy Holger Sievert (Niemcy).

Wszyscy na co dzień związani z praktyką Public Relations, wywierają znaczący wpływ na teorię przedmiotu.

Organizatorem konferencji jest Katedra Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations, obchodząca w tym roku swoje 20 - lecie. To jedna z dwóch istniejących na świecie jednostek naukowych zajmujących się komunikowaniem, usytuowana na wydziale uczelni ekonomicznej. W najbliższych latach ma szansę stać się globalnym pionierem w dziedzinie ekonomicznego podejścia do Public Relations, wyznaczając tym samym nowe trendy w światowej teorii tego przedmiotu.