Czy reklama może pomóc Kościołowi katolickiemu, który odczuwa spadek liczby wiernych? Czy otwarte informowanie poprawi wizerunek instytucji borykającej się z lustracją i przypadkami molestowania? Odpowiedzi na te i inne pytania padną podczas "Przerwy na reklamę", czyli spotkania księży i specjalistów ds. marketingu, które odbędzie się w środę 24 marca w Poznaniu.

Projekt "Przerwa na reklamę" to cykl spotkań osób związanych i zainteresowanych marketingiem, reklamą i komunikacją. Tym razem uczestnicy postarają się odpowiedzieć na pytanie "Czy Kościół stworzył marketing?". Gośćmi specjalnymi będą ks. Dariusz Madejczyk Redaktor naczelny Przewodnika Katolickiego i duszpasterz młodzieży przy katedrze poznańskiej oraz ks. Jacek Stryczek duszpasterz ludzi biznesu i Prezes Stowarzyszenia WIOSNA.

- Nowe realia stawiają przed Kościołem nowe wyzwania. Czy instytucja kojarzona na co dzień z tradycją będzie umiała się znaleźć w coraz szybszym świecie, gdzie tempo wyznacza Internet? -pyta Piotr Baranowski z agencji Płodni.com , która jest organizatorem "Przerw na reklamę". - Chcemy porozmawiać o tym z ludźmi, którzy związali swoje życie z Kościołem i jednocześnie zajmują się zawodowo mediami i komunikacją. Stąd pomysł na to spotkanie - dodaje.

Wstęp na wydarzenie jest wolny. Wystarczy jedynie zgłosić chęć udziału za pośrednictwem strony internetowej "Przerwy na reklamę". Spotkanie rozpocznie się 24 marca o godzinie 18.00 w pubie Johnny Rocker.

Organizatorem "Przerwy na reklamę" jest agencja Płodni.com. Partnerami wydarzenia są dotPR agencja public relations, WIPI.pl - agencja reklamowo-dźwiękowa oraz serwis Ogloszeniaparafialne.pl.

Projekt "Przerwa na reklamę" rozszerzeniem formuły spotkań organizowanych wcześniej pod szyldem PoznańPR, na których gośćmi specjalnymi byli m.in.: Marcin Gruszka (rzecznik Play) i Wojciech Jabłczyński (Rzecznik Grupy TP).