Choreografia: Takako Matsuda
Muzyka: Fryderyk Chopin
Mazurek a-moll op. 7 nr 2
Mazurek C-dur op. 33 nr 3
Mazurek C-dur op. 24 nr 2
Walc E Flat major op. 18 nr 1
Preludium cis-moll op. 28 nr 10
Preludium e-moll op. 28 nr 4
Preludium c-moll op. 28 nr 20

Kostiumy: Takako Matsuda , Adriana Cygankiewicz
Taniec i współkreacja:
Agata Ambrozińska - Rachuta
Adriana Cygankiewicz
Takako Matsuda
Mikołaj Dolata Paweł Malicki
Bartłomiej Raźnikiewicz
Asystent choreografa - kierownik zespołu artystycznego: Anna Gruszka - Kopeć
Światło: Arkadiusz Kuczyński
Realizacja dźwięku: Mateusz Rogaliński
Inspicjent: Mariola Hendrykowska
Kierownik techniczny: Grzegorz Okupniak
Organizacja produkcji: Katarzyna Anioła
Produkcja: Polski Teatr Tańca

O inspiracji Chopinem.
Chopin, który miał bardzo intensywne i dramatyczne życie, skomponował wiele utworów, wywołujących u odbiorców na całym świecie uczucie nostalgii.
Jednym z powodów, dla których Japończycy są zafascynowani muzyką Chopina jest atmosfera melancholii i tęsknoty, przenikajaca się z ogromną, chwilami niemal niszczącą, siłą jego kompozycji. Nieuchwytna melancholia i tęsknota są sensem piękna w Japonii. Można to dostrzec w tradycyjnej japońskiej sztuce i muzyce. Dla mnie, muzyka Chopina to wspomnienie, pamięć chwil, które już przeminęły.

O spektaklu
Przedstawienie "Tysiąc kolorów" dotyka istoty przemijania, której w codzienności nie dostrzegamy. A przecież rzeczywistość zmienia się co chwilę.
Każdy ma swój kolor. Te kolory się ulegają przemianie radosnej lub smutnej, wraz z naszym życiem. Z każdą chwilą przemijamy. Wspomnienia są zawsze czasem przeszłym.

Takako Matsuda urodziła się w Japonii. W roku 2001 ukończyła New York University oraz Tish School of the Arts. Studiowała balet, taniec współczesny, botoh i sztukę aktorską.

Pracowała jako niezależna tancerka i choreograf tańca współczesnego w Nowym Jorku, Tokio i w krajach europejskich.

Jej prace były prezentowane na międzynarodowych festiwalach m.in. Edinburgh Dance Festival, Tokio Festival, Dublin International Dance Festivals, Finnish Dance i New Circus Festival. Otrzymała wiele nagród i stypendiów m.in. Japońskiej Agencji Kultury ( (2004 ) i Japońskiej Fundacji Kultury (2007). Prowadzi warsztaty tańca współczesnego, butoh i autorskiej techniki w Japonii, Finlandii, Szwecji, Danii i w Polsce. W latach 2006-2007 była wykładowcą University of Copenhagen. Przez krytyka "New York Times" została nazwana "tancerka magicznej ciszy".

Od roku 2008 współpracuje z Polskim Teatrem Tańca.