Naukowcy i menedżerowie z Polski i zagranicy,dyskutować będą o tym, jak budować wizerunek i kapitał marek. Gwiazdą konferencji, oprócz Lesliego De Chernatony - autora książki "Marka. Wizja i tworzenie marki", będzie Kevin Lane Keller z Tuck School of Business at Dartmouth College.

Podczas konferencji przedstawione zostaną po raz pierwszy wyniki oryginalnych badań zrealizowanych przez pracowników Katedry Marketingu Produktu wśród menedżerów kilkudziesięciu polskich firm z branży odzieżowej i spożywczej, które pokazują jak zarządza się portfelami marek w polskich firmach. Omówione także zostaną duże ogólnopolskie badania konsumentów mleka, których celem było sprawdzenie, jakie są efekty oferowania niekiedy mocno rozbudowanych portfeli marek.

Program konferencji:

10:00-10:10 powitanie / rozpoczęcie
10:10-11:00 prof. Leslie de Chernatony - "Growing Brand Value" (prezentacja w języku angielskim)
11:00-11:10 Q&A
11:10-12:10 dr M. Ankiel-Homa, mgr K. Sempruch (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) - "Jak zarządza się portfelem marek w polskich firmach z branży B-2-C ?"
12:10-12:20 dyskusja
12:35-13:20 prof. G. Urbanek (Uniwersytet Łódzki) - "W poszukiwaniu wartości marki" 
13:20-14:05 prof. R. Kłeczek (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu) - "Wykorzystanie czynników wzrostu wartości w wizerunku ofert na rynku
B-2-B"
14:05-14:20 dyskusja
14:20-14:45 przerwa kawowa i na kanapki
14:45-15:30 Jacek Kopleński - "Zarządzanie portfelem marek w praktyce - filozofia podejścia Kompanii Piwowarskiej"
15:30-15:40 dyskusja
15:40-16:10 prof. J. Kall (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) - "Jak optymalnie zarządzać portfelem marek?"
16:10-16:30 prof. Kevin Lane Keller - "The Future of Branding: Key Challanges in Brand Development" (prezentacja video z polskim tłumaczeniem).