Q PROJECT:
Zainspirowany wielkim światem muzyki, od hip-hopu po chicago house, Jason Greenhalgh aka Q-Project na początku lat 90-tych, jako pierwszy z duetu Total Science, wszedł do studia po czym zbombardował świat licznie nagradzanymi produkcjami. Zadebiutował jako solowy artysta jeszcze w 1991 roku utworem "Freestyle Fanatic".
Narodziny legendy miały miejsce już niebawem, wraz z chwilą wydania "Champion Sound" - Q Project postawił wówczas krok na przód w stosunku do masowo zalewających rynek anonimowych produkcji. "Champion Sound" stał się hymnem ówczesnej muzyki klubowej na całym świecie, a do chwili obecnej był remiksowany wielokrotnie przez rozmaitych artystów i stał się jednym z klasyków muzyki drum and bass.
W pogoni za światowym sukcesem Q przejechał świat wzdłuż i wszerz, spędzał godziny nad nowymi produkcjami i puszczał w eter coraz to nowsze wydawnictwa okupujące szczyty klubowych list.
Lata 2001-2004 przyniosły zmiany. Smak muzyczny Jason'a zmienił się z junglowych i oldskulowch brzmień na ciepłe i przepełnione soulem dźwięki. Wczesne zamiłowanie do muzyki house zaczęło emanować na jego nowe projekty. Q szybko zyskał wówczas sympatię wytwórni Hospital Records wpasowując się wyśmienicie w jej styl i koncepcję. "Living with Beaker", "Greatest Thing", "Ask Not" i debiut na "Hospital Mix 4' podtrzymały jego pozycję na scenie.
Na pierwsze EP dla Hospital Records nie trzeba było długo czekać - "Computer Love" EP przetarło jednak tylko szlaki przed debiutanckim albumem Q Project - "Renaissance Man", wydanym także pod szyldem Hospital w połowie 2006 roku. Album zyskał sympatię takich ludzi radia jak Zane Lowe i innych regularnie grywających jego tracki.
Na początku 2007 roku Q uzbierał tak ogromną ilość niepublikowanego materiału, iż zdecydował się założyć dla własnych potrzeb label Machinefunk, by realizować swoje "muzyczne kaprysy" poza duetem Total Science.
Rok 2009 to ósma płyta spod szyldu Machinefunk, "Credit Crunch" dla Hospital Records, całodobowa praca nad solowym albumem i czwartym już duetu Total Science.
Nieczęsto można mówić o artyście jako o tym, którego utwór wyznaczył kierunek dla produkcji muzycznych najbliższej ery - Q Project jest jednak jednym z nich. Mówią o nim "Człowiek Orkiestra" - Q wydaje bowiem dla Hospital, produkuje w ramach Total Science, Funky Technicians i Splittin Attoms, jest właścicielem wytwórni Machinefunk i współwłaścicielem labeli CIA, Deep Kut, Advanced, Skindeep a także wydawnictwa Man Music.

UTAH JAZZ:
Luke Wilson aka Utah Jazz to jeden z ludzi obdarzonych funkiem przez naturę. Zainspirowny produkcjami LTJ Bukem'a & Alexa Reece'a zaczął miksować muzykę drum and bass jeszcze w szkole średniej. Jego kariera didżejska szybko rozkwitała, z czasem przybrał przydomek Utah Jazz od nazwy amerykańskiej drużyny koszykarskiej występującej w lidze NBA - pseudonim ten miał podkreślić jego zakorzenienie w jazzowo-junglowych brzmieniach lat 90-tych.
W 2008 roku wydał swój oczekiwany od lat album debiutancki "It's A Jazz Thing", który zyskał przychylność krytyków i okazał się komercyjnym sukcesem. Utah Jazz przypieczętował nim swoją czołową pozycję wśród producentów podobnych gatunkowo brzmień i znalazł zainteresowanie takich magazynów jak Mixmag, DJ, iDJ, ATM oraz Knowledge.
Produkcje Utah Jazz wydawane przez takie labele jak V, Liquid V, Good Looking i Hospital oraz wsparcie od DJ'ów, producentów i selektorów radiowych takich jak Trevor Nelson, Zane Lowe, Annie Mac, LTJ Bukem, Fabio, Andy C, Goldie, Gilles Peterson i innych przyczyniły się do tego, iż stał się rozpoznawalną i ekskluzywną marką w świecie muzycznym.

Bilety dostępne w: