Targi Tex-Style konsekwentnie zmierzają w kierunku formuły kontraktacyjnej skupiającej producentów i importerów tkanin i dodatków krawieckich oraz firmy konfekcyjne świadczące usługi podwykonawstwa.

Kluczowym punktem programu targów będą seminaria i szkolenia na temat handlu i marketingu. Swój udział zapowiedział między innymi Wolfgang Gruschwitz, guru Visual Merchandisingu, który pracował dla takich marek jak Coca Cola, Zara, Red Bull, Högl Shoe.

Targi Tex-Style sprzyjają również promowaniu młodych i debiutujących projektantów ułatwiając im start w branży. Każdego roku kierunki projektowania kończy około 1000 osób, po roku w zawodzie pracuje 10%, po 10 latach zaledwie 1 %. Organizatorzy targów Tex-Style dokładają starań by zmienić te proporcje. W ramach marcowej edycji targów już po raz dziesiąty gościć będzie projekt Future, na który składają się prezentacje na stoiskach oraz pokazy ubiorów przygotowanych przez debiutujących projektantów. Ta przestrzeń dedykowana osobom, które dopiero rozpoczynają swoją profesjonalną przygodę z modą z pewnością dostarczy świeżego spojrzenia na tendencje w modzie, ale przede wszystkim stworzy szansę na nawiązanie współpracy projektant - producent.

Zobacz fashion.mtp.pl