Euro-Reklama GIFT EXPO
Druga, jesienna edycja - Euro-Reklama GIFT EXPO - jest skierowana do:
- producentów, importerów i dystrybutorów upominków reklamowych
- agencji reklamowych
- branży fotografii reklamowej
- firm zajmujących się doradztwem i marketingiem
- branży zabawkarskiej
- producentów, importerów i dystrybutorów upominków i dekoracji świątecznych
- wydawnictw specjalistycznych.
Termin targów GIFT EXPO (4-6 września 2007) sprawia, że będą one doskonałą okazją do prezentacji najnowszych trendów w dziedzinie upominków świątecznych, które poznamy zwiedzając na targach Salon Dekoracji Świątecznych.
Warto podkreślić, że w 2007 roku dodatkowy nacisk zostanie położony na ekspozycję oferty branży zabawkarskiej, która podczas edycji jesiennej zaprezentuje się w specjalnym sektorze pod nazwą TOY CITY.
Euro-Reklama to największe targi reklamowe w Polsce. W minionej edycji udział wzięło ponad 250 firm z 10 krajów, a łączna powierzchnia ekspozycyjna zajęła 10 000 m 2. Euro-Reklama 2006 cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem profesjonalnej publiczności: tereny targowe odwiedziło 20 000 gości (przy zachowaniu formuły zamkniętej targów, która umożliwia wstęp tylko zarejestrowanym specjalistom).
Ponadto, poznańskie targi stanowią ważna platformę spotkań B2B. Towarzyszą im liczne konferencje, pokazy i warsztaty specjalistyczne.
Zobacz www.giftexpo.pl