Konferencja "Wykorzystanie marketingu sportowego w strategii rozwoju miast i biznesu"
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Stowarzyszenie Lech Business Club (LBC) pod hasłem "Wykorzystanie marketingu sportowego w strategii rozwoju miast i biznesu", która odbędzie się 22.06.2006 r. o godzinie 17.45 w Hotelu Trawiński przy ul. Żniwnej 2 w Poznaniu.
Patronat nad konferencją objął Urząd Miasta Poznania a Patronat merytoryczny Sport & Business Foundation.
Tematyka spotkania:
- Marketing sportowy - teoria i praktyka.
- Sport i metropolizacja Poznania.
- Sport jako element budowy przewagi konkurencyjnej miast i gmin.
- Sponsorować czy inwestować? - strategia marketingu sportowego w dużych przedsiębiorstwach na przykładzie AMICA SA.
- Marketing sportowy w klubie piłkarskim. Oferta współpracy z KKS Lech SA.
- Marketing sportowy - sposób na sukces rynkowy małych i średnich przedsiębiorstw? Współpraca ze Stowarzyszeniem Lech BusinessClub.
Celem konferencji jest uświadomienie roli sportu w funkcjonowaniu miast oraz działalności marketingowej firm. Ukazana zostanie zależność pomiędzy podniesieniem poziomu atrakcyjności oraz przewagi konkurencyjnej miast, gmin i regionów a rozwojem sportu w tych ośrodkach. Omówiona zostanie także rola marketingu i sponsoringu sportowego zarówno w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji.
Spotkanie przeznaczone jest dla przedstawicieli wielkopolskiego biznesu zainteresowanych poznaniem mechanizmów funkcjonowania współczesnego marketingu sportowego oraz chcących aktywnie zaangażować się w budowanie trwałych relacji pomiędzy sportem i biznesem, a także dla przedstawicieli władz miast i gmin pragnących wykorzystać możliwości jakie daje rozwój sportu i wszelkich inicjatyw z nim związanych.
Podczas spotkania będzie można zapoznać się ze strategią rozwoju oraz ofertą nowopowstałego klubu KKS Lech Poznań SA, a także porozmawiać z jego przedstawicielami.
W czasie konferencji prelekcje wygłoszą:
- Ryszard Grobelny - Prezydent Miasta Poznania
- Andrzej Kadziński - Prezes Zarządu KKS Lech Poznań S.S.A., Wiceprezes Zarządu Amica Wronki S.A.
- prof. dr hab. Henryk Mruk - Katedra Strategii Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
- Michał Lipczyński - Dyrektor marketingu KKS Lech SA
- Jarosław Semrau - Wiceprezes Zarządu Sport & Business Foundation
- Piotr Matecki - Dyrektor Stowarzyszenia Lech Business Club.
Mamy nadzieję, że spotkanie umożliwi nawiązanie ciekawych kontaktów biznesowych, a w przyszłości przyniesie efekt w postaci współpracy. Gwarantujemy również dobrą atmosferę rozmów w trakcie bankietu.
Udział jest bezpłatny. Prosimy o potwierdzenie obecności:
tel. kom. 0 505 891 010, e-mail: k.rzepecka