III Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Dni Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej"
Dni Marketingu Sportowego to III edycja Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej, która odbędzie sie w dniach 24-26 Listopada 2004 r. na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Celem Konferencji jest wypromowanie profesjonalnego modelu zarządzania w polskim sporcie, a zarazem ukazanie ogromnych możliwości jakie daje marketing sportowy. Istotnym założeniem jest także stworzenie forum dla debaty o wizji rozwoju sportu w Polsce.
Patronat honorowy, podobnie jak w roku poprzednim, objęli: Prezes Polskiej Konfederacji Sportu Andrzej Kraśnicki, Rektor AE w Poznaniu prof. dr hab. Witold Jurek, oraz prof. dr hab. Henryk Mruk.
Niespotykany rozmach, szeroki zakres tematyczny, oraz profesjonalny dobór prelegentów sprawiają, że Konferencja staje się doskonałą okazją do pogłębiania wiedzy o marketingu sportowym. Udział przedstawicieli świata sportu, biznesu, nauki i mediów sprawia, że Konferencja jest zarazem naturalnym miejscem wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów zawodowych.
W tym roku udział w DMS wezmą m.in.: Otylia Jędrzejczak, Krzysztof Hołowczyc, Czesław Lang, Janusz Zaorski, Zenon Laskowik, Beata Mieńkowska - psycholog sportu,Tomasz Redwan, Andrzej Placzyński - Sportfive, Michał Wierzbicki - Eurosport, Mariusz Pudzianowski i Roman Paszke. Ponadto w roli prelegentów wystąpią także prof. Stefan Szymanski z Imperial College w Londynie, autor bestsellera "Winners and Losers. The Business Strategy of Football" oraz Matthias Pietza z firmy IMG World, największej agencji marketingu sportowego na świecie.
III edycja to także nowe pomysły, które chcemy zrealizować:
- przyznanie Statuetek DeMeS - Prestiżowych Nagród Marketingu Sportowego w 3 kategoriach:
- Wydarzenie Sportowe 2004 r.,
- Sponsor sportu 2004 r.
- oraz Sportowy Wizerunek 2004 r.
uczestnikom wszystkich 3 dni wręczymy specjalne certyfikaty udziału
Zobacz www.impactconsulting.pl/dms