Wystarczy 5 pytań, żeby zacząć rekrutować lepiej.
3-godzinny, praktyczny warsztat poświęcony prowadzeniu efektywnych rozmów kwalifikacyjnych z wykorzystaniem techniki ustrukturyzowanego wywiadu behawioralnego opartego o kompetencje. Podczas warsztatu uczestnicy:
- zdobędą wiedzę oraz będą mieć okazję przećwiczyć umiejętności niezbędne do bardziej trafnych i uzasadnionych biznesowo ocen kandydatów oraz decyzji personalnych - jak prawidłowo definiować kompetencje i jak je diagnozować w trakcie wywiadu,
- poznają też najczęstsze błędy prowadzące do mylnych ocen kandydatów, straconego czasu i osłabionego wizerunku pracodawcy,
- będą mogli przełożyć zdobyte kompetencje na swoją praktykę zawodową, podczas sesji pytań i odpowiedzi.
Prelegent:
Arkadiusz Dymalski jestem psychologiem zarządzania, koncentrującym się na wspieraniu przedsiębiorstw w obszarze skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, zaszczepionego w efektywnym modelu biznesowym. .Jego kompetencje i bezkompromisowe podejście do tematyki HR ukształtowały ponad 10-letnie doświadczenia zdobyte z kilku perspektyw:
- korporacyjnej - dzięki roli Doradcy ds. Rozwoju Kadr, a następnie Talent Managera w grupie Kredyt Bank - Warta,
doradczej - dzięki roli konsultanta współpracującego SHL Polska i Hudson Polska,
- MŚP - dzięki roli trenera i doradcy w licznych projektach finansowanych z EFS.
W toku swojej kariery Arek wspierał w rozwoju pracowników m.in.: Coca-Cola, 3M, Leroy Merlin, Merck, HCP, Amica, PKN Orlen, TP S.A./Orange, PKO S.A., Polkomtel, Polska Telefonia Cyfrowa, PKO BP, ING Bank Śląski, Sygma Bank, PSA Banque, RUCH S.A.
Firma:
DEA Konsulting to, funkcjonujący od ponad 9 lat, solidny partner w zakresie podnoszenia efektywności przedsiębiorstw, cieszący się sukcesami ponad 800 podmiotów z którymi nawiązaliśmy współpracę. Dzięki wielu bezcennym relacjom i stawianym nam wymaganiom stworzyliśmy autorskie metody szkoleniowe i doradcze w zakresie: zarządzania, marketingu, innowacji opartych o design i HR, księgowości.
Konsekwencja, z jaką realizujemy projekty niezmiennie prowadzi do satysfakcji naszych Klientów. Nasze działania inspirują menedżerów i pracowników do zdobywania nowych kompetencji niezbędnych w ich pracy zawodowej.
W swojej pracy zawsze kierujemy się wartościami: PARTNERSTWO, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, DOSKONAŁOŚĆ, co może potwierdzić 4000 osób, które objęliśmy naszym wsparciem.
Z naszego wsparcia korzystają nie tylko przedsiębiorstwa takie jak Bank Zachodni WBK, Intermarche, Schulstad, Dalkia, Amica, Inea i Kingsapan Enviromental, ale także instytucje publiczne: Urzędy Marszałkowskie (Wielkopolska, Łódzkie, Lubuskie), gminy, powiaty, jak również NGO i uczelnie.