e-Doręczenia

Możesz wysłać pismo do Urzędu Miasta Poznania za pośrednictwem e-Doręczeń, wpisując adres:

AE:PL-46081-20925-AEABE-27

e-Doręczenia zapewniają:

  • Bezpieczeństwo treści - korespondencja zabezpieczona jest przed zmianą treści.
  • Wiarygodność korespondencji - nadawca oraz odbiorca są jednoznacznie identyfikowani.
  • Bezpieczeństwo prawne - e-Doręczenia są zgodne z regulacjami europejskimi (eIDAS) oraz polską ustawą o e-Doręczeniach.
  • Kompleksowość działania - korespondencję można wysłać do osób fizycznych, osób prawnych oraz podmiotów administracji publicznej.
  • Przejrzystość procesów - czas każdej czynności w procesie potwierdza kwalifikowany elektroniczny znacznik czasu.
  • Oszczędność czasu - nadajesz i odbierasz korespondencję bez wizyt na poczcie.
  • Zmniejszenie kosztów - przesyłki nadawane w ramach e-Doręczeń do podmiotów publicznych, w tym Urzędu Miasta Poznania są darmowe.

Więcej na temat sposobu zakładania konta oraz korzystania z e-Doręczeń dowiesz się na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/e-doreczenia