e-Doręczenia
Możesz wysłać pismo do Urzędu Miasta Poznania za pośrednictwem e-Doręczeń, wpisując adres:
AE:PL-46081-20925-AEABE-27
e-Doręczenia zapewniają:
- Bezpieczeństwo treści - korespondencja zabezpieczona jest przed zmianą treści.
- Wiarygodność korespondencji - nadawca oraz odbiorca są jednoznacznie identyfikowani.
- Bezpieczeństwo prawne - e-Doręczenia są zgodne z regulacjami europejskimi (eIDAS) oraz polską ustawą o e-Doręczeniach.
- Kompleksowość działania - korespondencję można wysłać do osób fizycznych, osób prawnych oraz podmiotów administracji publicznej.
- Przejrzystość procesów - czas każdej czynności w procesie potwierdza kwalifikowany elektroniczny znacznik czasu.
- Oszczędność czasu - nadajesz i odbierasz korespondencję bez wizyt na poczcie.
- Zmniejszenie kosztów - przesyłki nadawane w ramach e-Doręczeń do podmiotów publicznych, w tym Urzędu Miasta Poznania są darmowe.
Więcej na temat sposobu zakładania konta oraz korzystania z e-Doręczeń dowiesz się na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/e-doreczenia