Zapraszamy na Debatę Lubelską "Reklama cyfrowa w przestrzeni miasta"
Urząd Miasta Lublin wraz z Urzędem Miasta Poznania rozpoczęli dyskusję nad problematyką reklamy cyfrowej w przestrzeni miejskiej, w efekcie której powstał projekt cyklu debat dotyczących perspektyw wdrażania reklamy cyfrowej na terenie miast skierowanych do środowiska samorządowego, naukowego oraz technologicznego.
20 września odbyła się pierwsza Debata Poznańska pt. "Przyszłość reklamy cyfrowej w przestrzeni miejskiej", gospodarzem której był Wydział Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Poznania - zachęcamy do zapoznania się z relacją z debaty. Kolejne spotkanie - Debata Lubelska. Reklama cyfrowa w przestrzeni miasta - odbędzie się 3 grudnia 2024 r. w Lublinie w Sali konferencyjnej Budynku Orion przy ul. Spokojnej 2, s. 252. Partnerami technologicznymi wydarzenia są Orange, Samsung, a Partnerem naukowym Light Pollution Think Tank.
Rejestracja dostępna jest na stronie wydarzenia https://gospodarczy.lublin.eu/reklama-cyfrowa/, gdzie znajdują się wszelkie niezbędne informacje o Debacie, w tym sylwetki Panelistów.
Spotkanie zostało podzielone na trzy bloki tematyczne:
- Digital Out of Home - perspektywa biznesu, w trakcie którego omówione zostaną najnowsze technologie, które wpływają na sposób, w jaki marki komunikują się z konsumentami. Zastanowimy się również nad przyszłością reklamy cyfrowej w kontekście zmieniających się oczekiwań i rosnącej świadomości konsumentów.
- Miejsce reklamy cyfrowej w zrównoważonej przyszłości. Wspólnie z ekspertami z różnych dziedzin zgłębimy, jak reklama cyfrowa kształtuje nasze miasta, wpływając na ich estetykę, bioróżnorodność i jakość życia, w tym bezpieczeństwo. Porozmawiamy o społecznej odpowiedzialności biznesu na formułowane wyzwania i metodach zminimalizowania negatywnego wpływu reklam cyfrowych na nasze życie.
- Narzędzia i zakres oddziaływania miasta na rynek DOOH - perspektywa samorządu. W panelu skoncentrujemy się na fundamentalnym pytaniu: jaka jest rola miasta w zarządzaniu reklamą cyfrową? W obliczu rosnącej obecności reklamy w przestrzeni publicznej, istotne jest zrozumienie, jakie właściwości i narzędzia ma miasto, aby skutecznie regulować ten dynamiczny obszar, a także zidentyfikować luki w systemie prawnym, które mogą ten proces utrudnić. Celem panelu jest stworzenie przestrzeni do dyskusji, w której uczestnicy będą mogli wymieniać się doświadczeniami i pomysłami, a także współtworzyć wizję efektywnego zarządzania reklamą cyfrową, która uwzględnia interesy mieszkańców oraz rozwój miast. Praktycy podzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat wyzwań oraz najlepszych doświadczeniach w zarządzaniu reklamą cyfrową. W panelu poruszymy m.in. kwestie regulacji, które mogą wspierać zrównoważone podejście do reklamy cyfrowej w miastach, a także porozmawiamy jakie innowacyjne narzędzia mogą być wykorzystywane do monitorowania i zarządzania reklamą w przestrzeni publicznej.
Zachęcamy do zapoznania się z agendą wydarzenia. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
Serdecznie zapraszamy do włączenia się w dyskusję!