Szybka i efektywna ankieta oceny jakości usług - miejska infolinia wspierana przez voicebota

Voicebot przeprowadza telefoniczne ankiety z klientami, którzy skorzystali z usług miejskiej infolinii. Wcześniej zadanie to realizowali pracownicy Biura Poznań Kontakt.

Szybka i efektywna ankieta oceny jakości usług - miejska infolinia wspierana przez voicebota, fot. wygenerowane przez AI - grafika artykułu
Szybka i efektywna ankieta oceny jakości usług - miejska infolinia wspierana przez voicebota, fot. wygenerowane przez AI

Dzięki automatyzacji tego procesu, możliwe jest zbieranie dużej liczby odpowiedzi w krótkim czasie, co ułatwia analizę danych i szybsze podejmowanie działań wpływających na jakość świadczonych usług. Takie rozwiązanie pozwala również na bieżąco monitorować efektywność miejskiej infolinii i identyfikować obszary wymagające poprawy, a także zapewnia mieszkańcom wygodną i bezproblemową formę wyrażenia swojej opinii. To kolejny krok w stronę inteligentnych miast, w których nowoczesne technologie wspierają codzienne funkcjonowanie administracji publicznej.

Komunikat, który można usłyszeć od wirtualnego pracownika miejskiej infolinii:
"Dzień dobry, tu infolinia Urzędu Miasta Poznania. Informuję, że rozmowa może być nagrywana. Ważna jest dla nas Twoja opinia o naszej pracy, dlatego proszę o udział w anonimowej ankiecie. To tylko trzy pytania. Zaczynamy? Możesz odpowiedzieć tak lub nie".

Standardowo pozostajemy dostępni dla Państwa pod numerem telefonu 61 646 33 44 od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 20:00.

APS