"Pracujemy na frekwencję w wyborach do rad osiedli" - prezydent Jacek Jaśkowiak
"Funkcjonowanie w Poznaniu rad osiedli postrzegam jako bardzo istotny element społeczeństwa obywatelskiego. To także dzięki ich działalności, poprzez wieloletnią współpracę, jestem dziś w tym miejscu. Jako priorytet działań wspierających rady osiedli, chociażby poprzez tą kampanię, stawiamy sobie poprawę wyborczej frekwencji. Poprzez popularyzację rad, chcemy też pokazać osoby, które na co dzień pracują na rzecz lokalnych społeczności. Bo to oni najlepiej wiedzą, czego oczekuje społeczeństwo. Są najlepszym ogniwem łączącym polityków i mieszkańców, dysponując często dużym poziomem zaufania. Jednym z moich postulatów jest także zwiększenie środków przyznawanych na działalność osiedli nawet o 50%, tak aby za rosnącym znaczeniem, zwiększały się także pieniądze" - powiedział prezydent Poznania Jacek Jaśkowiak.
Za pomocą hasła "Wybierz się!" chcemy zachęcić poznaniaków do aktywnego udziału w wyborach osiedlowych. W pierwszym etapie (do 20 lutego) będziemy zachęcać ich, aby "wybrali siebie" w wyborach, czyli zgłosili swoją kandydaturę. W drugiej części kampanii (20 lutego - 22 marca) będziemy namawiali do "wybrania się", czyli pójścia na wybory i oddanie głosu.
W kampanii realizujemy koncepcję marketingu 360 stopni korzystając z niemal wszystkich nowoczesnych narzędzi marketingowych: portalu www.wybierzsię.pl, strony internetowej Miasta Poznania www.poznan.pl, billboardów, citylightów, plakatów w tramwajach i autobusach, plakatów na słupach ogłoszeniowych, spotów reklamowych (emisja na YouTube i w telewizji lokalnej), spotów radiowych, ulotek oraz profilu facebookowego i Twittera miejskiego.
Kampania "Wybierz się!" jest częścią większego projektu "Miasto Obywateli. Rozwój Rad Osiedli w Poznaniu" - realizowanego przez Fundację Altum w ramach programu Obywatele dla Demokracji, finansowanego z Funduszy EOG.
PMX