Dni Przedsiębiorczości Poznań
POZNAŃSKIE DNI PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - II EDYCJA
hasło II edycji: PRZYŁĄCZ SIĘ!
II edycja Poznańskich Dni Przedsiębiorczości - w tym roku po raz pierwszy, odbyła się w ramach Europejskiego Tygodnia MSP 2012 (European SME Week 2012). Jest to kampania, którą koordynuje Komisja Europejska i która promuje przedsiębiorczość w Europie zgodnie z programem Small Business Act.
Kampania odbywa się w 37 krajach, dzięki czemu w przewidzianych imprezach - na poziomie krajowym, regionalnym i lokalnym, mogą wziąć udział przedsiębiorcy z całej Europy, zarówno już prowadzący działalność, jak i dopiero rozważający jej rozpoczęcie.
Podczas tych wydarzeń - organizowanych przez organizacje biznesowe, podmioty oferujące usługi wsparcia dla biznesu oraz władze krajowe, regionalne i lokalne - przedsiębiorstwa mogą dzielić się swoimi doświadczeniami oraz poszukiwać dróg dalszego rozwoju.
Tym razem o biznesie i rozwoju aglomeracji rozmawiano na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz na Stadionie Miejskim w Poznaniu.
2 edycja PDP zgromadziła również liczne grono ekspertów i specjalistów z ponad 50 instytucji związanych z tematyką przedsiębiorczości, a liczne grono uczestników mogło wziąć udział w blisko 50 różnych spotkaniach, warsztatach, panelach oraz imprezach towarzyszących
II edycja Poznańskich Dni Przedsiębiorczości w liczbach:
- 2 dni spotkań
- 4 duże eventy
- 5 organizatorów
- 3 patronaty honorowe
- 2 patronaty merytoryczne
- 6 patronatów medialnych (TV, gazety, radio, Internet)
- ponad 40 partnerów
- ok. 100 specjalistów, doradców, i ekspertów z ponad 50 instytucji wsparcia biznesu, finansów, transferu technologii oraz firm
- blisko 50 warsztatów i wykładów
- 70 wystawców
- ponad 4 000 uczestników
- 7 miesięcy przygotowań
Załączniki:
- PROGRAM PDP 2012: PROGRAM POZNANSKICH PRZEDSIEBIORCZOSCI 2012.pdf [3298017kb]