
"Jak optymalnie wykorzystać branding we franczyzie - warsztaty"
warsztat poprowadzi
Adam Michańków / Brand Strategy Director
absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego na kierunkach Polityka i Strategie Przedsiębiorstw oraz Handel i Marketing, były wykładowca w katedrze Mikroekonomii w zakresie kreowania wizerunku marki w małych i średnich przedsiębiorstwach (projekt w ramach programu udziału Ekspertów Biznesu w przekazywaniu wiedzy studentom). Właściciel większościowy spółek tworzących Grupę Fresh (www.grupafresh.com), członek Zarządu Wielkopolskiego Klubu Kapitału.
Specjalista w zarządzaniu strategicznym markami oraz budowaniu wartości przedsiębiorstw / zrealizował ok. 250 projektów w ciągu 13 lat pracując m.in. z Nestle CPP Polska, Nestle Ukraina, Centra Exide, Amica, PBG SA, Klose Kolekcja Mebli, Billa Europe, Polmed SA, Lexummedica, Magellan SA czy Bumar SA. Zdobył nagrody REBRAND GLOBAL AWARD 2012 i 2013.