Stan prac nad uchwałą krajobrazową - wrzesień 2022 r.

7 września 2022 r.

OBWIESZCZENIE

o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu
uchwały w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury,
tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń

Na podstawie  art.37 b ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. 2022 poz. 503) oraz uchwały Rady Miasta Poznaniu Nr XLIV/761/VII/2017 z dnia 14 marca 2017 r. zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu uchwały w sprawie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, wywołanej uchwałą Rady Miasta Poznania, w dniach 15 września 2022 r. do 14 października 2022 r. w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury UMP, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, w godzinach 9:00-13:00.

Projekt uchwały udostępniony zostanie ponadto na stronach internetowych: https://www.poznan.pl/krajobrazowa oraz https://bip.poznan.pl.

Uchwała została opracowana dla całego obszaru gminy Miasta Poznania
z wyznaczeniem obszarów o różnych regulacjach. Granice wyznaczonych obszarów zostały opisane oraz przedstawione na załączniku graficznym.

W czasie wyłożenia i przez 14 dni po zakończeniu okresu wyłożenia można złożyć uwagi do projektu uchwały, tj. do 28 października 2022 r.

Uwagi należy składać pisemnie na adres Wydziału Urbanistyki i Architektury UMP
pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań lub krajobrazowa@um.poznan.pl z podaniem imienia
i nazwiska lub nazwy, adresu zamieszkania albo siedziby.


Informacje na temat przetwarzania danych osobowych:

Prezydent Miasta Poznania jako Administrator danych osobowych informuje, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązku prawnego, którym jest prowadzenie postępowań w trybie Kodeksu postępowania administracyjnego.

Ma Pani / Pan prawo do żądania od Administratora: dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania danych, które są nieprawidłowe, a w sytuacjach określonych prawem - ich usunięcia i ograniczenia przetwarzania.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie, w jakim przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. W pozostałych przypadkach podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Odbiorcami danych są podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu,
w tym profilowaniu."

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Wybierz poniżej kolejną, żeby czytać dalej