Szkolenie #ShortyTreningowe. Marka osobista na LinkedIn, czyli jak zdobyć wymarzoną pracę i prowadzić biznes
Witaj w Domu Trenerów! #ShortyTreningowe, czyli szkolenie otwarte w formacie krótkich warsztatów nastawionych na zdobywanie konkretnych umiejętności i kompetencji.
Temat: Marka osobista na LinkedIn, czyli jak zdobyć wymarzoną pracę, prowadzić biznes i kreować wizerunek eksperta.
Cel szkolenia: nauczyć się wykorzystywać LinkedIn do swoich celów biznesowych i osobistych.
Efekty: Dowiesz się w jaki sposób LinkedIn przyda Ci się w rozwoju zawodowym. Zbudujesz profesjonalny wizerunek w sieci. Zwiększysz swoją atrakcyjność dla przyszłych pracodawców Nauczysz się wykorzystywać LinkedIn do rozwoju własnego biznesu Poznasz podstawy efektywnego budowania sieci kontaktów.
Program:
- Garść faktów o LinkedIn
- LinkedIn w liczbach
- Kogo znajdę na LinkedIn? Czy warto korzystać z LinkedIn?
- Konfiguracja profilu - kluczowe elementy
- Mistrzowski nagłówek i wizualizacja
- Opis - kluczowy punkt profilu Wiarygodność - doświadczenie zawodowe, umiejętności i rekomendacje
- Personalizacja URL profilu Profil Premium - czy i kiedy warto?
- Budowanie sieci kontaktów
- Zdefiniowanie celu kontaktu i grup docelowych
- Jak wyszukać i pozyskiwać odpowiednie osoby
- W jaki sposób zachęcić do kontaktu - pasywne pozyskanie
- Zasady i ograniczenia budowania sieci
- W jaki sposób pisać wiadomości - na co zwrócić uwagę
- Personalizacja - gwóźdź programu
- Wiadomosć InMail - co to i czemu to służy
- Ćwiczenia praktyczne - skonstruowanie nagłówka, utworzenie szablonu wiadomości, wykorzystanie wyszukiwarki i poszerzenie sieci kontaktów z grupy docelowej
- Social selling index - sprawdzimy atrakcyjność profilu
Trener: Igor Subocz - Właściciel i strateg trójmiejskiej zu.agency. Członek Klubu Inteligencji Biznesu, Business Centre Club oraz kapituły Top Influencer LinkedIn. Pracuje z markami osobistymi, NGOsami oraz dużymi i małymi firmami z branż B2B i B2C. Zdobywał doświadczenie na stanowiskach Premium Brands Ambassador i Key Acoount Manager w korporacji oraz Head of Marketing w spółce technologicznej rozwijającej oprogramowanie VR. Jego agencja wykorzystuje narzędzia no/low-code oraz AI do kreowania marek na wielu płaszczyznach związanych z brandingiem, designem i digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem stron internetowych. W życiu kieruje się transparentnością i odpowiedzialnością. Stanowi to również fundament jego działalności biznesowej. Za cel stawia sobie i współpracownikom kreowanie długofalowych relacji opartych o empatię, asertywność i wspólny interes. Uważa, że kluczem do sukcesu jest nieprzerwana analiza otoczenia biznesowego, szukanie wyróżników na różnych polach, elastyczność w odpowiadaniu na realne potrzeby oraz nieustająca żądza rozwoju. Jako strateg łączy kropki na makropoziomie skutecznie diagnozując trendy, szanse oraz zagrożenia. Prywatnie szczęśliwy ojciec, fan rugby i gier strategicznych.
Szkolenie odbędzie się w formule online. Po rejestracji i opłaceniu uczestnictwa otrzymasz na maila link do szkolenia (MS Teams).
Zobacz www.domtrenerow.pl/szkolenie-linkedin/