Wybór i opracowanie strategii marketingowej online
Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach online: Wybór i opracowanie strategii marketingowej online.
Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach online: Wybór i opracowanie strategii marketingowej online.
Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.
Data: 08.06.2022 (środa)
Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji
Czas szkolenia online: 9:00 - 13:00
Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:00 - 17:00
Ważne!
Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:
- sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
- sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
- arkusz Microsoft Word/ lub podobny - celem wykonywania zadań
Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.
Program:
WYBÓR I OPRACOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ ONLINE:
- Tradycyjny a wirtualny marketing
- Praktyczne koncepcje e-marketingowe
- Strategia e-promocji - optymalny zestaw narzędzi
- Określenie celów i zdefiniowanie strategii firmy
- Segmentacja rynku
- Persona i archetypy
- Planowanie kampanii reklamowej
- Skuteczny brief - wybór agencji - model rozliczeń
Rejestracja do 07.06.2022
Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu: https://forms.gle/TFXTv7rCZ5FDjZ58A
Decyduje kolejność zgłoszeń.
Uwaga:Liczba miejsc jest ograniczona do 15 -20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Cel szkolenia: Szkolenie zapoznaje z możliwościami zwiększenia rozpoznawalności marki, sprzedaży i jej rentowności, dzięki wykorzystaniu strategii e-marketingu. Pokazuje obecne trendy w marketingu internetowym. Umożliwia nabycie umiejętności tworzenia efektywnych strategii marketingowych opartych o Internet. Zapoznaje z narzędziami Google, Facebooka, Instagramu, YouTube do analizowania efektywności kampanii reklamowych. Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatów, gdzie stawiamy nacisk nie tylko na wykorzystanie i poznanie samych narzędzi, ale w szczególności prezentujemy możliwości wykorzystania ich w praktyce.
Trenerzy:
Magdalena Robaszkiewicz
Bartosz Robaszkiewicz
Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl
Zobacz forms.gle/TFXTv7rCZ5FDjZ58A