Powiększ tekst
Obrazek prezentuje logo Polskiej Izby Gospodarczej Importerów, Eksporterów i Kooperacji

Wybór i opracowanie strategii marketingowej online

08.06.2022
09:00
Wstęp wolny
Opis

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach online: Wybór i opracowanie strategii marketingowej online.

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach online: Wybór i opracowanie strategii marketingowej online.

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

Data: 08.06.2022   (środa)

Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji

Czas szkolenia online: 9:00 - 13:00

Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:00 - 17:00

Ważne!

Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:

  • sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • arkusz Microsoft Word/ lub podobny - celem wykonywania zadań

Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.

Program:

WYBÓR I OPRACOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ ONLINE:

  1. Tradycyjny a wirtualny marketing
  2. Praktyczne koncepcje e-marketingowe
  3. Strategia e-promocji - optymalny zestaw narzędzi
  4. Określenie celów i zdefiniowanie strategii firmy
  5. Segmentacja rynku
  6. Persona i archetypy
  7. Planowanie kampanii reklamowej
  8. Skuteczny brief - wybór agencji - model rozliczeń

Rejestracja do 07.06.2022

Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu: https://forms.gle/TFXTv7rCZ5FDjZ58A

Decyduje kolejność zgłoszeń.

Uwaga:Liczba miejsc jest ograniczona do 15 -20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Cel szkolenia: Szkolenie zapoznaje z możliwościami zwiększenia rozpoznawalności marki, sprzedaży i jej rentowności, dzięki wykorzystaniu strategii e-marketingu. Pokazuje obecne trendy w marketingu internetowym. Umożliwia nabycie umiejętności tworzenia efektywnych strategii marketingowych opartych o Internet. Zapoznaje z narzędziami Google, Facebooka, Instagramu, YouTube do analizowania efektywności kampanii reklamowych. Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatów, gdzie stawiamy nacisk nie tylko na wykorzystanie i poznanie samych narzędzi, ale w szczególności prezentujemy możliwości wykorzystania ich w praktyce.

Trenerzy:

Magdalena Robaszkiewicz

Bartosz Robaszkiewicz

Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl

Zobacz forms.gle/TFXTv7rCZ5FDjZ58A

Baner
Obrazek prezentuje logo Polskiej Izby Gospodarczej Importerów, Eksporterów i Kooperacji Pobierz baner (PNG, 61,09 kB)
Drukuj tekst
Pokaż kod QR

Zaproszenie