Office 365 dla firm
Zapraszamy na szkolenie online: Office 365 w firmie - organizowane przy współpracy z Poznań Biznes Partner oraz Grupa MY IT.
Grupa MY IT - firma 15 lat doświadczenia w usługach IT dla szkół oraz małych i średnich firm - specjalizacja wdrażanie usług Microsoft, wdrażanie oraz admiracja Windows Serwer, Windows Azure oraz Office 365 wdrażanie oraz administracja. Dodatkowo jako Centrum Kursów Komputerowych szkolenia z programów MS Office - przeszkolonych ponad 7 tysięcy osób, zrealizowane szkolenia w ponad 100 firmach ponad 15 tysięcy godzin szkoleniowych.
Szkolenie prowadzi Michał Nykiel - trener MS Office oraz Office 365, wdrożeniowiec Office 365 oraz Windows Serwer. Przeszkolił ponad 11000 osób, zrealizowanych ponad 15 tysięcy godzin szkoleniowych. Zawodowo z IT związany ponad 20 lat. Administrator sieciowy Windows Serwer. Specjalista od zapewnienia bezpieczeństwa sieci w firmach. Szkolenia prowadził zarówno jak i dla dużych korporacji jak i małych przedsiębiorstw.
Spotkania online w dniach 23, 24 listopad od 17:30 do 20:00
Zapisy na szkolenie: zapisy@szkolenia-ic.pl
Szczegóły spotkania: tel. 570 999 675
Zagadnienia poruszane na spotkaniach to:
1. Wstęp do Office 365 - informacje podstawowe
2. Office 365 on-line
- Logowanie do portalu office.com - poznajemy panel konta Office 365
- Personalizacja konta - zmiana najważniejszych ustawień
- Zapoznanie z dostępnymi aplikacjami Office 365
3. OneDrive - co to jest, do czego służy, dlaczego każda firma powinna z niego korzystać
- Przechowywanie dokumentów w chmurze
- Synchronizacja plików komputer - chmura
- Udostępnianie plików innym
4. SharePoint - do czego służy, jak za jego pomocą możemy usprawnić pracę zespołu w firmie i poza nią
- tworzenie witryny zespołu
- Personalizacja witryny zespołu
- Tworzenie bibliotek dokumentów
- Praca z dokumentami w bibliotece
- Przydzielanie praw dostępu
- Współpraca w zespole
- Tworzenie listy kontaktów
- Współprac z osobami spoza organizacji
- Tworzenie kalendarza
- Zarządzanie projektami
- Tworzenie blogów, witryn, stron wiki
5. Połączenie OneDrive i Sherpoint z Windows 10
- Automatyczna synchronizacja dokumentów z chmurą
- Praca offline na OneDrive i Sherpoint
- Praca grupowa na jednym dokumencie
6. Planner
- Wprowadzenie
- Tworzenie planów
- Zapraszanie uczestników
- Zasobniki - czym są, jak używać
- Tworzenie zadań w planie, przydzielanie zadań uczestnikom
- Powiadomienia w Outlooku
7. Teams
- Omówienie programu
- Tworzenie zespołu, zapraszanie członków do zespołów
- Team przejmuje Skype - wideokonferencje, połączenia głosowe,
8. Forms
- Tworzenie ankiet
- Udostępnianie ankiet
- Analiza wyników ankiet
9. Flow
- Czym są Przepływy
- Aplikacja mobilna usługi Microsoft Flow.
Szkolenie zostało sfinansowane ze środków budżetowych Miasta Poznania.