Powiększ tekst
.

OSWOIĆ "NOWĄ NORMALNOŚĆ"

03.12.2020
10:30
webinar online Zobacz na mapie
Wstęp wolny
Opis

Zapraszamy na webinar inspiracyjny"OSWOIĆ "NOWĄ NORMALNOŚĆ". Jak stworzyć optymalne środowisko pracy, ułatwiające błyskawiczne reagowanie na zmiany, z wykorzystaniem programu Trello?"

Choć mamy silną potrzebę sprecyzowania tego, jak będzie wyglądała post-covidowa rzeczywistość, kształt naszej "nowej normalności" nie jest jeszcze w pełni znany. Istnieją pewne tendencje, jak np. postępująca cyfryzacja różnych obszarów działalności organizacji czy zmiany w postawach konsumentów i pracowników, jednak to wciąż za mało, by przewidzieć z jakimi zawirowaniami i rynkowymi turbulencjami przyjdzie nam się jeszcze mierzyć.

Jak więc planować działania, które mogą stanowić o "być albo nie być" organizacji?Przystosowani żyją dłużej, ale jak przystosować się do tego, co nieznane i niespodziewane?

Poruszanie się po grząskim gruncie niepewności wymaga od organizacji nabycia nowego rodzaju umiejętności, w której kluczowa jest szybka reakcja - w podejmowaniu decyzji, adaptowaniu się do zmian, dostarczaniu wartości Klientom, redukowaniu kosztów.

Zapraszamy na webinar inspiracyjny "Oswoić "nową normalność". Jak stworzyć optymalne środowisko pracy, ułatwiające błyskawiczne reagowanie na zmiany, z wykorzystaniem programu Trello?". W ramach webinaru dowiedzą się Państwo, jak zwiększyć zdolność organizacji do elastycznego reagowania na trudne do przewidzenia wyzwania i stworzyć sprzyjające ku temu środowisko pracy przy pomocy programu Trello.

PROGRAM WEBINARU:

1. Jakim wyzwaniom musi sprostać dzisiejszy przedsiębiorca?

a)     Obecność w sieci

b)    Znać przepisy i regulacje prawne

c)     Znać podstawy marketingu

d)    Prowadzić social media

e)     Być człowiekiem z pasją i czasem na jej realizację

2. Jak stawić czoła wymaganiom wielozadaniowego świata, przed jakimi stają przedsiębiorcy?

3. Czym jest Trello - teoria

a)     Jak działa aplikacja?

b)    Sposób pracy w oparciu o metodę Kanban

c)     Wykorzystanie Trello w pracy indywidualnej, zespołowej, projektowej

4. Jak działa Trello w praktyce:

a)     Zarządzenie sobą w czasie

b)    Zarządzanie kosztami

c)     Zarządzanie zespołem

Termin: 03.12.2020 godz. 10:30-12:30

Organizator: PROFES (https://profes.com.pl/)

Realizacja: przy użyciu programu MS Teams

Zarejestruj się: http://profes.wroclaw.pl/trening/index.php/zapisy/27-szkolenie-27

Baner
. Pobierz baner (PNG, 360,04 kB)
Drukuj tekst
Pokaż kod QR