Prospecting - metody pozyskiwania klientów
Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji pragnie zaprosić Państwa do wzięcia udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach pt.: "Prospecting - metody pozyskiwania klientów".
Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.
Termin: 15.09.2020 r., godz.: 10:00-16:00,
Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji,
Czas szkolenia online: 10:00 - 13:00
Czas zdalnej, indywidualnej pracy: 13:00 - 16:00
Ważne!
Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:
- sprawny / działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia,
- sprawną / działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia,
- arkusz Microsoft Word / lub podobny - celem wykonywania zadań.
Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.
AGENDA:
- Sprzedaż jako element strategii firmy
- Zasady zachowani klientów
- Źródła informacji o klientach
- Potencjał rynku - zasady obliczania
- Analiza rynku przedsiębiorstwa
- Metody planowania sprzedaży
- Analiza wartości klienta
- Etapy prospectingu
- Lejek sprzedażowy - analiza etapów procesu sprzedaży
- Przegląd metod prospectingu
- Kontakt telefoniczny z klientem
- Rozmowa bezpośrednia z klientem
- Wykorzystanie internetu w komunikacji
- Oprogramowanie wykorzystywane w prospectingu
Rejestracja do 14.09.2020
Zgłoszenia przyjmowane są za załączonym formularzu:https://forms.gle/68ntrNScUkpdY4kG6
Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona do 15 - 20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Cel szkolenia:
- nabycie przez przedsiębiorców z sektora MSP praktycznej wiedzy z zakresu pozyskiwania klientów z wykorzystaniem metody prospectingu ,
- poprawa wizerunku firm na zewnątrz poprzez skuteczne zastosowanie narzędzi komunikacji,
- zdobycie umiejętności wykorzystania analizy runku oraz metod planowania sprzedaży w praktyce,
- wzrost efektywności działań promocyjnych przy wykorzystaniu praktycznych rozwiązań wspomagających relacje z klientami
Prowadzący: dr Szymon Strojny.
Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl
Szczegółowe infromacje nt. szkolenia dostępne są w załączonym zaproszeniu.
Zobacz forms.gle/68ntrNScUkpdY4kG6